Subject: Raasiku valla ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni arendamise kava aastateks 2024-2036 kooskõlastamiseks
From: "Nikulnikova, Anna" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 12:30:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Austatud Terviseameti esindajad,

Soovime teiega kooskõlastada valminud Raasiku valla ühisveevärgi ja
–kanalisatsiooni arendamise kava aastateks 2024-2036 eelnõu.

Kuna Kava eelnõu on mahukas, paigutasime selle alltoodud dropbox lingile.
Seletuskirja PDF-vormis lisame manusesse.

https://www.dropbox.com/scl/fo/fifjpovenilx0bhvz7n6t/h?rlkey=om3cln294awzq
fu8ilcaq53ew
<https://www.dropbox.com/scl/fo/fifjpovenilx0bhvz7n6t/h?rlkey=om3cln294awz
qfu8ilcaq53ew&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Anna Nikulnikova

Keskkonnatehnoloogia grupijuht

Sweco Projekt AS | Tallinn

Mobiiltelefon +372 5180497

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.sweco.ee> www.sweco.ee

Registrikood: 11304200 | Reg. Kontor: Tallinn

 <https://www.sweco.ee/privaatsus-poliitika/> Sweco andmekaitsepõhimõtete
ja isikuandmete töötlemise kohta saad lugeda siit.